Belangrijk

Een overzichtelijk online klantportaal voor jouw debiteuren

Goede communicatie is de welbekende key om de verhouding tussen jouw bedrijf en de klanten te stimuleren en ook op lange termijn gedegen te houden. Wat hierbij helpt is transparantie en overzicht en precies dat is hetgeen dat wij je met onze klantenportaal software kunnen bieden. Wij van Notify kunnen een online klantportaal voor je ontwikkelen, zodat jouw klanten te allen tijde en op een overzichtelijke manier belangrijke informatie kunnen inzien en terugvinden. Denk bijvoorbeeld aan facturen, betaalinformatie of juist veel gestelde vragen. Hierdoor wordt niet alleen de klantervaring verbeterd, maar kan je op den duur ook rekenen op beter betaalgedrag. Dit zorgt op z’n beurt weer voor een verbeterde cashflow. Meer weten over het klanten portaal dat wij je kunnen bieden? Lees snel verder of neem direct contact met ons op!

Eenvoudig en gebruiksvriendelijk

Met een online klantenportaal helpen we dus niet alleen jou, maar zeker ook je klanten. De klantenportaal software is ontwikkeld om jouw klanten op een zo goed en overzichtelijk mogelijke manier van informatie te voorzien en bovendien om zo eenvoudig mogelijk de facturen te kunnen betalen. Zowel voor jou als bedrijf zijnde als voor de klanten is het een fijne gedachte dat alle essentiële informatie over de factuur in één oogopslag te zien is. Of het nu gaat om online betalen, vragen stellen of het downloaden van de factuur: het kan allemaal simpel worden geregeld. Bovendien is er rekening gehouden met het gebruiksgemak, zodat het ook echt voor iederéén eenvoudig is. De klanten zullen blij worden van de mate waarin zij vloeiend en vlot door de mogelijkheden op het klantenportaal heen lopen.

Alles in het online klantportaal is erop gericht om de communicatie met de klanten te bevorderen en scherp te houden. Heeft de klant een vraag? Dan kan die vraag gemakkelijk online via het klanten portal worden gesteld. Zodra er een vraag wordt gesteld, ontvang jij die direct in jouw eigen dashboard. Zo ben je meteen op de hoogte, kan je de vraag van de klant gelijk beantwoorden en is iedereen weer tevreden. Niet alleen overzichtelijk voor alle partijen, maar ook nog eens heel eenvoudig! Omdat het klantenportaal onderdeel is van jouw organisatie, passen we het helemaal aan naar jouw stijl. Zo zullen we jouw logo aan het online klantenportaal toevoegen, gebruiken we jouw kleuren in de opmaak van het klanten portaal en worden ook de veel gestelde vragen rondom jouw factuurproces en bedrijfsvoering weergegeven.

Debiteurenbeheer software
van Notify

Check financiële gegevens als jaarrekeningen en liquiditeit.

Lijkt het niet goed te gaan? Stel in dat geval strengere betalingsvoorwaarden in.

Houd betalingshistorie in de gaten

Wordt er niet op tijd betaalt of niet aan de afspraken gehouden? Stuur dan herinneringen en pas de voorwaarden wat betreft betaling aan.

Check de krediet informatie

Wanneer deze slecht is, is het verstandig om het krediet voor die betreffende klant aan te passen.

Dit klantenportaal maakt deel uit van de automatische debiteurenbeheer software van Notify, dat veel voordelen met zich meebrengt. Zo worden facturen automatisch opgevolgd, worden betaalmogelijkheden naadloos geïntegreerd en zien we dat facturen tot wel dertig procent sneller worden betaald. Tel daar de voordelen van het online klantenportaal bij op en je maakt het jezelf een stuk eenvoudiger als het gaat om de debiteurenadministratie. Denk je dat dit geheel iets is dat ook bij jou en je bedrijf past? Dan kan je dat eenvoudig en vrijblijvend uitzoeken door een gratis demo aan te vragen! Deze gratis demo duurt dertig dagen, waarna je direct een beeld hebt van de voordelen die met (het klantenportaal van) Notify gepaard gaan.

Een online klantportaal voor jouw debiteuren? Neem contact met ons op!

Zie jij zo’n online klantportaal voor jouw klanten ook wel zitten en zie je ons liever vandaag dan morgen een klantportaal voor je ontwikkelen? Neem dan gerust even contact met ons op, zodat we alle mogelijkheden en voordelen eens rustig met elkaar kunnen bespreken. Wij zijn zowel bereikbaar per mail ([email protected]) als telefonisch (055-8080400) en helpen je graag op weg naar een solide, fijne én eenvoudige debiteurenadministratie!

Liever eerst contact om te weten wat voor jou werkt?

Vraag het Sam!

Over ons

We zijn op een missie

Achter Notify staat een enthousiast team van vakmensen: Finster. Finster heeft de drive om organisaties financieel gezond te houden, met respect voor mensen. We maken creditmanagement bij organisaties in Nederland slimmer, effectiever én menselijker. Dat doen we door het debiteurenproces, waar het kan, slim te automatiseren en op andere momenten juist veel persoonlijker te maken. Flow noemen we dat. Met onze innovaties zorgen we er iedere dag voor dat je organisatie financieel gezond blijft.

Zo richtten we in 2019 Notify op, met één doel: software om facturen sneller betaald te krijgen en toch op een ontspannen manier met klanten te communiceren. Daarbij horen transparante processen, makkelijker automatiseren en betrouwbare inzichten. Dan heb je tijd over voor klanten die dat echt nodig hebben.