Belangrijk

Eenvoudig, snel en efficiënt werken met onze debiteurenbeheer software

Veel bedrijven werken, als het om debiteurenbeheer gaat, nog op de traditionele manier: een klant heeft niet betaald, waarna de debiteurenbeheerder een herinnering verstuurt en vervolgens wellicht onderzoekt of de debiteur onderhevig is aan financiële problemen. Nadelig aan deze methode is echter het feit dat het zeer veel tijd kost. Met de debiteurenbeheer software van Notify is dit probleem in één klap opgelost. Alles wordt door de debiteurenbeheer software geautomatiseerd, waardoor je dagelijks een update krijgt over eventuele ontwikkelingen in de liquiditeit van jouw debiteuren en bovendien verstuurt onze debiteurenbeheer software zelf vervolgens alle nodige communicatie – zoals herinneringen – eruit. Eenvoudig toch? Lees snel verder of neem direct contact op voor meer informatie over de debiteurenbeheer software van Notify!

Minder tijd kwijt, meer resultaat halen

Wanneer je jouw debiteurenbeheer goed en zorgvuldig wilt uitvoeren, is het essentieel om tijdig actie te ondernemen. Het is dan ook van belang om de factuur na levering van diensten of producten tijdig te versturen. Hoe snel daarna de herinnering gestuurd wordt bij uitblijven van betaling en wat er precies in die herinnering staat, is net zo belangrijk zodat er op tijd wordt betaald en incasso kan worden voorkomen. Met de debiteurenbeheer software van Notify hoef je na het versturen van de factuur nergens meer zelf aan te denken, want alles wordt geautomatiseerd voor je geregeld om de beste resultaten te behalen. Zijn er wel zaken die jouw persoonlijke aandacht nodig hebben? Dan krijg je, zoals onze naam al aangeeft, een notificatie en kan alles door middel van persoonlijke aandacht worden opgelost.

Voordelen van debiteurenbeheer software van Notify

Goed om te weten is dat onze klanten met de hulp van onze debiteurenbeheer software gemiddeld 80% besparen op debiteurenbeheertaken. Een ander groot voordeel is dat betalingen gemiddeld zo’n 30% sneller worden gedaan. Structureel zelfs, dus je profiteert iedere maand van deze voordelen! Tel daarbij op dat je maandelijks een vast bedrag betaalt voor de debiteurenbeheer software en je weet dan dus ook exact waar je aan toe bent. Naast het besparen van veel tijd en het sneller ontvangen van betalingen zijn er meer redenen om het debiteurenbeheer te automatiseren. Je kunt namelijk rekenen op beter overzicht en bijkomende extra functionaliteiten. Daarnaast bieden we integraties voor incasso en financiering en daarmee dragen wij, naast de hulp door onze debiteurenbeheer software, bij aan de financiële gezondheid van jouw onderneming.

Notify in jouw eigen huisstijl

Automatische opvolging facturen

Naadloos geïntegreerde met jouw boekhoudpakket

Facturen gemiddeld 30% sneller betaald

Eenvoudig starten met onze debiteurenbeheer software

Erken je de voordelen van de debiteurenbeheer software van Notify en denk je erover na om er mee te gaan starten? Dan hebben wij goed nieuws voor je, want het is verre van ingewikkeld! Je kunt namelijk voor dertig dagen gratis en vrijblijvend onze debiteurenbeheer software uittesten om te kijken of het iets is dat bij je past. Bevalt het? Dan kan je erop rekenen dat het je op den duur heel veel tijd en geld gaat schelen. Bevalt het niet en val je liever terug op de traditionele manier van debiteurenbeheer? Dan ben je dankzij de gratis proefperiode in ieder geval op de hoogte van de laatste ontwikkelingen wat betreft het automatiseren van debiteurenbeheer.

Debiteurenbeheer software gebruiken? Neem snel contact op!

Begin jij liever vandaag dan morgen met het gebruiken van onze debiteurenbeheer software om op die manier snel, eenvoudig én efficiënt te werk te gaan? Neem dan gerust contact met ons op, zodat wij je nóg meer over de voordelen van onze debiteurenbeheer software kunnen vertellen. Wil je eerst even kijken of het iets voor je is en zou je software graag eens dertig dagen gratis en vrijblijvend uitproberen? Ook dat is vanzelfsprekend mogelijk. Wij zijn zowel telefonisch (055-8080400) als per mail ([email protected]) bereikbaar en helpen je graag op weg naar efficiëntie!

Liever eerst contact om te weten wat voor jou werkt?

Vraag het Sam!

Over ons

We zijn op een missie

Achter Notify staat een enthousiast team van vakmensen: Finster. Finster heeft de drive om organisaties financieel gezond te houden, met respect voor mensen. We maken creditmanagement bij organisaties in Nederland slimmer, effectiever én menselijker. Dat doen we door het debiteurenproces, waar het kan, slim te automatiseren en op andere momenten juist veel persoonlijker te maken. Flow noemen we dat. Met onze innovaties zorgen we er iedere dag voor dat je organisatie financieel gezond blijft.

Zo richtten we in 2019 Notify op, met één doel: software om facturen sneller betaald te krijgen en toch op een ontspannen manier met klanten te communiceren. Daarbij horen transparante processen, makkelijker automatiseren en betrouwbare inzichten. Dan heb je tijd over voor klanten die dat echt nodig hebben.